Winnie The Pooh Glitter

Monday, 29 May 2017

Home » Lipstick True Dimension Mary Kay SAFETY LOCK

Lipstick True Dimension Mary Kay SAFETY LOCK



SAFETY LOCK???
Selalu bagi kwn2 try lipstik true dimension ni mesti dorang tnye "Eh,mcm mana nk buka ni?" hehe
.
Lupa plak nak citer pasal bukak penutup lipstick ni..
Actually... Ini inovasi terkini dari Mary Kay
.

Tekan atau tolak penutup atas n terus boleh bukak. 










Kanak2 memang payah nak buka, so agak selamat la lipstick kita dari jadi mangsa kreativiti anak2 kan? haha
Canggih kannn....
.
Org dewasa pun susah nk bukak kalau tak tau cara
Berminat? Jom whatsapp nina www.wasap.my/60143482816
.
Nina Mazlan
Mary Kay Beauty Consultant


thankzzz sudi membaca ! =)

No comments:

Post a Comment